Klachtenregeling

Ik vind het belangrijk dat je je gehoord voelt. Ben je ergens niet tevreden over? Hieronder lees je hoe je dat kenbaar kunt maken en welke stappen er mogelijk zijn.

Binnen mijn praktijk hecht ik waarde aan zorgvuldigheid en open communicatie. Mocht je niet tevreden zijn over een behandeling of het verloop daarvan, dan hoor ik dat graag. Vaak kan een gesprek al verhelderend werken en helpen om samen tot een oplossing te komen.

Komen we er samen niet uit, of voel je je niet vrij om je klacht met mij te bespreken, dan kun je een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. Deze kan je ondersteunen bij het formuleren van je klacht en het zoeken naar een passende oplossing. Ik word hiervan op de hoogte gesteld, zodat we samen kunnen werken aan een goede afhandeling.

Mijn praktijk is aangesloten bij beroepsvereniging VBAG. Meer informatie over de klachten- en geschillenregeling vind je op:
https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/